Suggesties & Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
SnelVoordelig
Mussenveld 173
7827 AM Emmen
info@snelvoordelig.nl

Gelieve per mail te corresponderen via de contact knop op de website.

065 14 39 749 vanaf 16.30 tot 20.30 uur te bereiken

Voor en na de bovenstaande tijden zijn wij uitsluitend per mail te benaderen.

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar snelvoordelig bij is aangesloten.

Heeft u een klacht of opmerking over:

  • De afwikkeling van uw bestelling of levertijd van een product
  • Het ontbreken van een accessoires
  • De service of klantvriendelijkheid van onze medewerkers
  • Onze website
  • Informeren over de Geschillencommissie van Webshop Keurmerk
  • Iets geheel anders.........

Stuurt u dan een e-mail naar: info@snelvoordelig.nl
Wij zullen deze binnen 24 uur beantwoorden.